« ご仏前のアレンジメント | Main | グレビレア(ネイティブプランツ)入荷しました »

December 17, 2013

クリスマスアレンジレッスン(葉山)生徒さんの作品です

今日は豪花舍annexさんでクリスマスアレンジレッスン。自然豊かな葉山でのレッスンは新鮮でした。

Cimg3305

|

« ご仏前のアレンジメント | Main | グレビレア(ネイティブプランツ)入荷しました »

フラワーレッスンのお知らせ」カテゴリの記事

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/47489/58777669

Listed below are links to weblogs that reference クリスマスアレンジレッスン(葉山)生徒さんの作品です:

« ご仏前のアレンジメント | Main | グレビレア(ネイティブプランツ)入荷しました »